Hulp nodig bij het zoeken? Klik hier voor de zoekhulp

Klantenservice

Inhoud:

Verzending en bezorging
Verzenden naar uw keuze UPS-DPD-PostNL
Betalen
Privacy
Retour en bedenktijd
Klantenservice / Klachten
Veel gestelde vragen met betrekking tot de auto airconditioning

 

Verzending en bezorging

De bezorging van de pakketten is uitbesteed aan professionele pakketdiensten. Zij verzorgen op een correcte wijze het transport van de onderdelen. Hattink Thermo Parts draagt zorg voor de juiste verpakking en bescherming van de pakketten.

De bestellingen van zaterdag en zondag worden maandag verstuurd.
Wanneer u vragen heeft met betrekking tot uw bestelling / pakket kunt u contact met ons opnemen.

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 17:30 uur
Zaterdag: op afspraak


Verzenden naar uw keuze UPS-DPD-PostNL

Standaard verzending: een bestelling gemaakt voor 16:00 uur wordt dezelfde dag verstuurd met UPS/PostNL.
(op voorwaarde dat de artikelen op voorraad zijn en dat er aan de betaalkeuze is voldaan, anders nemen wij contact met u op)

DPD verzending: een bestelling gemaakt voor 14.00 uur wordt dezelfde dag verstuurd met DPD.
(op voorwaarde dat de artikelen op voorraad zijn en dat er aan de betaalkeuze is voldaan, anders nemen wij contact met u op)

Let op! DPD heeft speciale verpakkingsvereisten. Omdat een Pakket mechanisch wordt gesorteerd, moet het tenminste een diagonale valtest vanaf een hoogte van 80 cm kunnen doorstaan en een drukweerstand van 100 kg hebben.

Verzending in Nederland: 1-2 dagen (uitgezonderd feestdagen).

Eventueel kunt u voordat u besteld het verzendtarief aanvragen wat wij u kunnen bieden door Parcel International. Dit kunt u doen door middel van het contactformulier. Geef hierbij duidelijk aan wat u wilt bestellen.
 

Rembours/buitenland:
Onder rembours en buitenlandse zendingen versturen wij uitsluitend met UPS/DPD.

Rembours/binnenland:
Onder rembours en binnenlandse zendingen versturen wij uitsluitend met UPS/PostNL.

 

AU Australia6-8 dagen
BE België2-3 dagen
BA Bosnië-Herzegovina7-10 dagen
BG Bulgarije7-8 dagen
DE Duitsland2-3 dagen
DK Denmark2-3 dagen
EG Egypt7-8 dagen
ES Espagna3-4 dagen

 

Betalen

In Nederland betaald een bedrijf of particulier altijd belasting op onze goederen. Op deze rust het tarief van 21% BTW.

Voor bedrijven:

Vanuit België vervalt dit als u een geldig BTW/VAT nr. heeft. Zo niet, betaald u achteraf alsnog belasting voor uitlevering van de goederen. Tevens moet uw adres kloppen met het BTW/ VAT nr. wat gekoppeld is volgens de wet. Dit wordt door ons gecontroleerd bij de Europese Commissie.

De webshop is uitgerust met een beveiligd betalingssysteem. Met dit systeem kunnen wij nog sneller leveren. Mogelijkheden voor betaling zijn onder andere:

- iDEAL
- Creditcard: Visa, Mastercard
- PayPal
- Bank overschrijving (betaling vooruit): de bestelling wordt pas verstuurd als de betaling op      onze rekening staat.
- Rembours: wanneer u liever aan de postbode betaald, kunt u kiezen voor verzending onder    Rembours C.O.D.
- Op rekening (alleen onder automatische incasso volgens SEPA)

Vaste klanten kunnen op rekening kopen met goedkeuring op automatische incasso (Standaard of B2B).

Voor bestaande klanten:

Binnen enkele dagen zult u uw rekening ontvangen. Deze rekening dient u binnen de afgesproken tijd te betalen of deze wordt, zoals afgesproken, geïnd volgens de Automatische Sepa Incasso machtiging.

Voor nieuwe klanten:

Er kan alleen op rekening gekocht worden door middel van een automatische incasso machtiging die wij na 20 dagen innen. 
(Volgens het SEPA betalingssysteem)

Mits aan het onderstaande is voldaan:

Als er een eenmalig depot bedrag wordt gestort tot het limiet tot hoever ze willen gaan per bestelling.
Dit bedrag kan altijd terug gevorderd worden of verrekend met de laatste bestelling.
Dit is een zekerheid, wegens dat er teveel bedrijvende afgelopen jaren failliet zijn gegaan.

of.

- Nadat er twee bestellingen vooraf zijn gegaan die betaald zijn;
- Dat er een netto jaar omzet van minimaal €1000,- excl is gekocht;
- Dat er een incasso machtiging is in gevuld met IBAN en BIC nr. en wij dit retour hebben ontvangen.  

 

Privacy

Informatie omtrent privacy en dataverwerking zijn te vinden bij onze Privacy Policy

Retour en bedenktijd

Als u uw artikel(en) wilt retourneren of ruilen, moet u bij ons een retour opdracht aanvragen per mail of fax. Een retour opdracht kunt u aanvragen via het formulier hieronder. Wanneer wij hiermee akkoord gaan, kunt u uw artikel terugsturen. Zonder retour opdracht worden deze zendingen geweigerd. Bij een retourzending van pakketten altijd éérst contact opnemen met een van onze medewerkers, zodat wij u een retournummer kunnen sturen die u op het formulier van de retourzending moet vermelden. 

Bij Hattink Thermo Parts kunt u (uitsluitend particulier consumenten vanuit Nederland) een artikel binnen veertien werkdagen ruilen of retourneren. Wij storten het geld terug op uw rekening bij het verstrekken van uw complete bankgegevens.

Voor bedrijven en instellingen zijn hier kosten aan verbonden

Bij goedkeuring van een retourzending van bestelde artikelen of backorders, zal er minimaal €10,- administratiekosten in rekening worden gebracht en ook worden er procentsgewijs kosten in rekening gebracht zoals hieronder aangegeven:

 10% kosten (binnen 7 werkdagen retourneren) van de netto prijs wordt in mindering gebracht, uitbetaald of credit nota.

 15% kosten (binnen 14 werkdagen retourneren) van de netto prijs wordt in mindering gebracht, uitbetaald of credit nota.

 25% kosten (na 14 dagen tot 20 dagen retourneren) van de netto prijs wordt in mindering gebracht, uitbetaald of credit nota.

Artikelen die niet in aanmerking komen voor ruiling of restitutie:
 - Verbruiksartikelen zoals koudemiddel, kit, koudemiddelolie;
 - Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn;
 - Elektrische componenten/delen zoals printplaten, thermostaten, bedieningskastjes, sensoren, schakelaars enz.;
 - Speciaal voor u bestelde/samengestelde artikelen.

Let op:
 - Geen garantie op asafdichtingen en droger/filter zowel voor origineel als imitatie;
 - Artikelen dienen verzekerd naar ons terug gestuurd te worden;
 - Het is van belang dat het product compleet en ongebruikt is en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit;
 - Ongefrankeerde poststukken zullen niet in ontvangst worden genomen;
 - U betaalt de verzendkosten en de betalingskosten van de webshop, deze worden niet vergoed of gecrediteerd.

Bestand: Aanvraag Retourzending

Bestand: Retourzending (Op Pakket)
 

Klantenservice / Klachten

Daar waar gewerkt wordt, worden helaas ook wel eens fouten gemaakt. Mocht het na alle nauwkeurigheid toch nog voorkomen dat u iets mist uit een bestelling of heeft u een vraag, klacht of onvolledigheid wat betreft uw bestelling, neem dan contact met ons op.

Telefoon: +31 (0) 412 - 65 14 83
E-mail: info@hattinkheesch.nl

 

Wachtwoord:

 

Nieuwe bedrijfstak:
Verhuur van yachten van
12,5m in Cuijk
HM-Yachtrental.nl

Nieuw in ons assortiment:
Standkachels/
Parkeerverwarming

 

Afbeeldingsresultaat voor 25 years experience logo

Sponsering:

Gerald van Grunsven

BancontactSOFORT BankingBelfius Pay ButtonKBC/CBC-Betaalknop